Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

värt att läsa ^^

Av elin claesson - 21 augusti 2011 16:42

Hejsan.

Berättar snabbt som hänt d dagarna jag inte bloggat,

fredag: skola,gjorde inget alls typ,körde såna lekar,pratade &' kollade om film om betyg,fattade ingenting. Innan lunchen gick jag,emelie &' emma hem till emelie. Snackade där &' så,sen skulle vi tbx till skolan för man var tvungen &' äta men vi gjorde inte det. Så jag gick hem. :p

På eftermiddagen typ.. frågade rebecka om jag kunde komma till klippan,så mamma körde mig dit. Gick runt där &' var på hennes skola kanske 2 h? Gick sen hem till henne &' frågade hennes pappa om hon kunde sova hemma hos mig,d fick hon. Sen var vi vid stationen så gick det tydligen inget tåg t hbg,så man fick ta bussen,höll på &' missa den,sprang omkring över hela stationen typ xdd

&' där vid påarp fick man ta hoppa av bussen &' ta tåget ist,så hade vi slängt vår sån biljett i bussen,&' tåget gick om 5 min,så vi sprang tbx &' letade efter den. Sen hittade rebecka den som tur var,sprang tbx till tåget &' sen var vi på knutan. Träffade alice &' olivia där. Var med d hela kvällen,sprang omkring där &' hade verkligen inget liv! Behöver inte säga vad vi gjorde x) ,

Åkte kanske hem vid 12 på natten. När rebecka &' jag var hemma hos mig,såg vi på film,i min säng. Somnade där runt 2,rebecka var typ vaken till 4,&' hon sa tydligen att jag pratade i sömnen? HAHA..

Dagen efter (lördag) skulle jag rida klockan 9 på morgonen,&' fan vad trötta vi var. Orkar ingenting. Gick ganska dåligt faktiskt.. plus att duncan var cpstaaaaark när vi galopperade,kunde inte stanna han ^^ :( Så jag fick panik -.-

Men sen på dagen,åkte vi till knutan,olivia skulle snacka med mig om en sak. Så vi stack dit. &' sen gick jag,rebecka &' olivia till hamnen/rampen,somnade typ. För alla var skittrötta. Sen vid 5 hämtade olivias mamma oss vid the tivoli för olivia skulle ha en iphone. &' sanna hade piercat sig,ville dit &' kolla men hon hade redan gjort d då :(

Sen när vi kom till stan igen,kom melinda &' stina. Snackade liten stund med d vid kärnan. Sen ville jag till knutan,så vi gick dit,men melinda &' hon stina stannade där. På kvällen var jag på sjukt dåligt humör-.- Så jag drog hem,en timme senare när jag hade varit &' vi hade grillat stack jag till emily &' sov hos henne.

Idag,hämtade mamma &' d mig vid 12,körde till båstad för min bror ska bo på sånt intenat där elr va fan d heter. Var där till 4,&' nu ska jag snart äta. &' fixa saker till imrn till skolan. Vi ska va på rååvalla. Höhö,roligt,nej.

Men orkar inte blogga mer nu,kanske lägger ner bloggen. Börjar bli riktigt tråkigt. Men vet inte än.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin claesson - 3 februari 2012 11:19

tror jag ska börja blogga igen, så mycket som möjligt iaf ;$ men på vilken blogg vet jag inte! kommer med fler inlägg senare idag tror jag ? puss ...

Av elin claesson - 12 november 2011 11:27

tror jag börjar blogga på blogg.se ist, men har kvar denna bloggen ändå, fast kommer inte blogga på den, mest roligt & kolla på denna sen efter typ några månader. Men ha de bra. btw, länkar min blogg här på bloggplatsen när jag gör en ny blogg! ...

Av elin claesson - 21 oktober 2011 15:42


Kom hem från lägret idag,har verkligen haft sjukt mysigt! igår,var jag sååååhäääär nära på att bli hemskickad,för emelie,jag,emma,anna& jocke gick till mc vid 9,så fick vi inte gå dit den dagen,men vi hade sagt att emelie mådde dåligt osv.. när vi ...

Av elin claesson - 13 oktober 2011 22:13

jag hinner verkligen inte.Men som jag kanske har sagt innan.. så efter skolan blir det kompisar,sen hem snabbt,göra lite läxor,träna inför prov,hinner knappt med det ens? kompisar igen,träning osv.. hinner inte blogga. Men jag försöker göra det s...

Av elin claesson - 10 oktober 2011 21:03

Försökte blogga igår men de funka inte som vanligt-.- sov ju över med amanda på lördagen,var ute med elias,anton & linus nästan hela kvällen.. hade ganska kul faktiskt (: somna kanske vid 12,elr jag gjorde,så sa amanda att ja snacka i sömnen ;$, ...

Ovido - Quiz & Flashcards